smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Vad ska vi göra idag?

Nu ligger jag och Jonathan i sängen och slappar efter en frukost i solen! Chris är redan ute och fiskar och Jacob tittar på tv. Idag har vi inga planer alls, kom nu på att ett besök på bibblan var en bra idé. Har inget att läsa och börjat bli lite trött på att bara traska runt.... Har gått långt att jag funderar på att köpa ett par träningsskor och gå med i det som kallas boot camp! Låter helt livsfarligt men skulle nog inte skada att träna lite....   
imorgon är det mors dag här och Jonathan är så klurig och har massa hemligheter! Underbart att se hur han planerar och tycker om att ge, han var lika uppspelt vid jul. Små presenter som han själv valde och betalade <3  
Det går fortfarande bra i skolan, han har kompisar men ibland tycker han de är lite vilda och då går han till mrs Short som har lite aktiviteter i sitt klassrum på rasten. Hon har varit en stor hjälp !!!! Jacob är vår lille vilde som är helt galen ibland! Lyssnar inte, rusar runt och busar som få! Han förstår inte att Jonathan inte vill leka som precis nu när han kittlar och kallar Jonathan fisrumpa ....   
Nej, nu får jag nog masa mig ut på altanen igen och dricka lite kaffe innan vi avancerar ut. 
Håll tummarna, ska spela på lotto och hoppas på en vinst !!!!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mormor Ulla
skriven :

Håller både tummar o tår ;)