smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Storstäd av badrum

Idag har jag gjort vad jag dragit mig för vääääldigt länge, storstäd av badrum :( Så jäkla tråkigt!
Tog bort de fula spetsgardinerna, vet inte varför de ska finnas överallt, då glasen ändå är frostade behövs de ju inte. Och mer ljus kom in så det var ett bra drag.... Skrubba, skrubba och skrubba och en timme senare nöjd. Efter det tyckte jag inte jag behövde göra så mycket mer idag. Så jag och Jacob har bara hängt och lekt. Ingen kompislek idag så han fick nöja sig med mig.
 
Snart är Chris pappa här igen med sin buss så besöktet blir längre den här gången, har faktiskt ingen aning om hur länge... Ska bli spännande att se var han ska ställa sin buss, först har de för sig att de ska bli ett par dagar här.  Våran uppfart och trädgård är inte anpassad för en stor buss, det är lutning och inte brett nog att köra ner jämte huset så vi får väl se hur de löser detta utan att förstöra gräsmattan Jag kan ju knappast säga nej nu och bli den dumma Chris redan sagt ok..... Fortsätting följer !!!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ulla
skriven :

Vad kul att Jacob också fått kompis/ar ;) Bob är bäst än så länge ? Du får sätta en personlig "svensk" prägel på huset. Det behöver ju inte kosta så mycket om det räcker med att skifta gardiner :) Lycka till med förändringen.....