smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Lördag morgon

Solen skiner, jag lyssnar på Morgonpasset i p3 ( en dag efter men vad gör det), jag har blivt erbjuden "timmar" från 6/9, min tand är fixad, träningsvärken är inte så illa längre och ikväll har Adele lovat att vara barnvakt så vi ska ut på date! ja, just nu är det ganska skönt att leva  i  Dalmeny.... Och det viktigaste av allt : om FYRA veckor har vi bästaste mamma och pappa här !!!!!  Vi planerar alla vad vi ska göra.
Chris ser fram emot mammas matlagning och lagning av kläder, Jonathan vill visa glassbaren, klubben och båten, Jacob ska cykla jättesnabbt med morfar ;) Jag ska bara njuta av att umgås med dem igen och hjälpa mamma att sy gardiner till köket .....
Ska ta mig kameran ut idag och se om vi kan få till lite fina bilder!
Kram kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Vi behöver nog stanna några veckor till om vi ska hinna med allt:))
Ses snart !! Kram på er

2 Petra
skriven :

Låter härligt, vi saknar er! Men nu kommer ju du snaaaart hem o hälsar på:) kramkram