smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Tandläkare - vill inte!!!

I lördags åt jag musli och yogurt, inget konstigt alls men jag gjorde sönder en tand!!!! Chock, jag har aldrig gjort det tidigare och det känns mysko..... Tack och lov gör det ju inte ont men det är irriterande så idag ska jag till tandläkaren och ta reda på om de är lika dyra som i Sverige. Är de säkert......
Och så har jag djävulskt ont i mina ben, gjorde Boot Camp nummer två igår och jösses idag känns det. Tröstar mig lite med att Monique som är mycket merr vältränad än jag också har ont idag ;) Får nog äta lite godis idag medans jag peppaar mig själv för kl 0930 imorgon,  då kör vi igen! 
Nu hör jag en irriterad stämma (Chris) som försöker förklara för Jacob att han måste jobba lite nu och han får sluta springa runt i garaget, bäst att rädda Jacob!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: