smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Viktiga datum!!!

Den 15-19/7 sticker jag, bara jag, till Auckland för att ambassaden i Berlin ska "grant" mitt visum så efter den 19 juli är jag inte längre turist här!!! Hotel, buss till Sydney och flyg är bokat och betalt och jag ser fram emot några dagar själv, Chris ser inte fram emot det lika mycket ;)
Men han har ju sin pappa här som kan hjälpa honom så det ska nog gå bra och troligen kommer han att inse att det inte alltid är enkelt att vara hemma med de små liven....
 
Annars längtar vi mamma och pappa kommer, den 20 september landar de och till nästa skollov är de här och då ska vi njuta av deras sällskap <3
Det är konstigt vilka saker barnen kommer ihåg och hur de förknippar vissa saker med olika minnen. Igår åt Jacob och jag kivi och då började han prata om hur han och morfar alltid äter det med sked. De kan ibland sitta och fundera och sedan fråga om jag tror att Isak tycker om det eller det.... Så vi tänker och pratar mycket om våra nära och kära hemma. Stora kramar till er alla !!!!!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ulla o Hans
skriven :

Äntligen får du ditt riktiga visum, passa på o njut av dagarna i Auckland. Chris o barnen kommer att klara sig utmärkt:) om inte annat så kommer dom att uppskatta ditt arbete där hemma. Vi längtar tills september men veckorna går fort o snart är vi hos er:))). Kram på er!!

Svar: Tack snälla mamma och pappa!!!!
C Smith

2 Linda
skriven :

Vi längtar och tänker på er också! Speciellt nu när det är sommar och man har massa lediga dagar som man skulle ha umgåtts på! Kram <3