smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Ångest

Nu räknar jag ner tiden för att få hämta Jacob på "dagis" igen!!!! Idag är han där själv för första gången, han var inte jätte ledsen när jag gick men var väl inte helt nöjd heller .... Men de skulle vara ute hela dagen förutom vid maten och han älska att vara ute och leka så det går säkert bra.  Så jag passar på att blogga, städa, tvätta och kolla på klockan !
 
I lördags var vi i Batemans Bay för att utföra lite ärenden och ibland känner jag att jag stirrar på folk, en del har på sig kläder som vi skulle ha på oss om det var 10 minus grader ute!!!!! Det är helt otroligt , de är sååååå känsliga för kylan! Det är runt 15 grader , ok vinden kan vara kall men så farligt är det inte. Vantar , mössor, snöskor och jag vet inte allt, helt tokigt! Å andra sidan har ett par mammor frågar mig om inte Jonathan och Jacob känner kylan :)
De har kläder på sig men kanske sandaler eller helst barfota då de leker.  Vi har verkligen olika uppfattningar om väder och vind!
 
Nu ska dammsugaren på!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ulla
skriven :

Nu fick jag också ångest !! Jag hoppas det gick bra första dagen, nu kan inte morfar hämta Jacob, det är lite långt. :) tre dagar kvar till semester!! Ska bli skönt Kram kram

Svar: Det gick bra :) han hade tom ätit lite!!!! Han hade målat en fin teckning som vi satt upp på hans vägg, nästa gång fredag....
C Smith