smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Mobil inlägg

Så fort jag ska lägga in bilder via telefonen så går det bara att lägga in en bild i taget!!!! Säkert min okunnighet men kan verkligen inte lösa det....
 
Igår kväll var Jonathan mycket hjälpsam med diverse grejer och till slut sa han att nu borde han väl få veckopeng !!! Visste ska han få det, vi glömmer av det nästan varje vecka så egentligen är vi väl skyldiga honom mer än en vecka :) Plutten kan vara söt om han vill !
Idag har jag och Jacob varit på vår Playgroup och nu har han nörjat bli mer som "vanlig" och leker och låter mer, Men det finns verkligen irriterande ungar och mammor här också!!!! Inte bra att inte be om ursäkt när ens barn medvetet sticker sina fingrar in i en liten bebis ögon...  I veckan ska vi nog åka och hälsa på Adele och hennes son Bob. Han och Jacob är jämngamla så det blir nog en lugnare lekstund. Ser även fram emot att se hennes hus som hennes partner ritat och de nu håller på att bygga. Hon beskriver det som ett väldigt fint hus så blir nog avis och längtar hem till mitt delvis nyrenoverade hem i Skene....
 
Kram
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: