smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

4 veckor

Om fyra veckor hoppas jag att vi äntligen kommit fram till Narooma och sett vilket underbart hus Chris ordnat till oss.... Jag har bara sett huset på en filmsnutt som Chris visat så det är lite svårt att föreställa sig hur det ser ut. Jag vet ju att Chris och jag har lite olika smak ibland när det gäller hus så  det ger sig vad jag tycker om det, tur att vi bara hurt det sex månader så vi i värst fall inte behöver bo där så länge. Men vem vet, kanske tycker jag om det !
Narooma ser vackert ut på alla de olika hemsidor jag tittat på för att kunna få någon slags uppfattning om stället.
Här hemma städar och röjer vi var dag, tack mor och far för all hjälp. Kan nog rätt så lätt medge att detta inte gått utan dem. Snart flyttar vi även hem till dem så jag lite lättare kan göra färdigt för våra hyresgäster som flyttar in 1/2.
Attans,nu kunde jag ju til och med lägga in ett foto i texten!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: