smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

2 veckor till avresa

Nu går det snabbt! Och känner att jag har det hela realtivt under kontroll. Möbler och skräp har slängts, de flesta skåp är tömda, taket är sandat... Och när jag sandade taket kom jag genast ihåg hur tråååkigt det är! Så kanske inte mitt bästa jobb men det får duga. Jag ska ju ändå inte bo här ;)
Jacob har varit sjuk så jag fick ställa in kvällen med bästaste Petra men hoppas att vi kan träffas nu till helgen istället, vore ju himla trist att inte ses innan vi åker,
Fötetaget Chris "hyr" heter Island Charter Narooma och de har en egen hemsida och facebook sida så det är bara att gå in och kolla hur vackert det är i Narooma. Det ser verkligen vackert ut men förstår ju att de har gjort fantasin lite bättre än bilderna men lite sanning måste det ju finnas i reklamen, eller????
 
Nu drar jag hem till barnen och äter morfars pannkakor!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: