smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Lördag i Narooma

Barnen sitter i badet och jag dricker en kopp kaffe. Kaffet får duga men det är inte som kaffet hemma.... Jag tror jag har hittat det bästa kaffet i en liten butik som rostar sitt kaffe där men det var lite dyrt. Vet inte om jag kan motivera att köpa 1 kg kaffe för ca 150 kr..... Får nog fundera på det lite.
Chris är ute och jobbar, 8 st amatör fiskare som hoppas på napp! Den här veckan har bjudit på mycket bättre väder och Chris har haft fullt upp med nöjda kunder. Det är bra för det är nu pengarna ska komma in  på kontot ;)
Jag och barnen ska försöka leta upp en födeledagspresent till en Hailey som har bjudit Jonathan på kalas imorgon, det kan bli lite klurigt då det inte finns så många affärer att välja på här... Hade jag varit lite säkrare i min bilkörning kunde vi kört till Batemans Bay  men det är nog bäst att Chris är med när jag kör dit första gången. Vi håller tummarna och letar desperat här....
 
Jonathan:
Hej alla!
 Igår var vi på hoppborgen igen och jag vann choklad! Nästa fredag ska jag ta med mig mina egna pengar så kan jag vinna mer. Nu börjar Oscar längta hem till Ängahagen så på måndag ska vi packa ner honom i ett paket så får han flyga hem alldeles själv! Det går nog bra, han har ju övar med oss innan
 
Kram från Jonathan
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: