smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Bilkörning

Tur att Narooma är litet för nu har jag börjat våga köra bil! Jag har kört till och från Jonathans skola och nu även till den större mataffären, utan incidenter!!!!! Önskar mig dock en lite mindre bil för de thär tar så stor plats så jag vägar inte parkera nära andra bilar vilket innebär att jag ändå oftast parkerar längst bort på parkeringen där inga andra vill stå.
Udag har jag och Jacob en slapp hemma dag med lite städ och tvätt. Han säger att han vill vila så kanske kanske vi kan lägga oss en stund. Svärfar har faktiskt börjat förstå hur diskmaskinen fungerar ;) Nu ska bara Chris lära sig också....
Nu ska jag rädda Jacob från en fluga! Vi har ganska många mindre ödlor i trädgården som kommer fram i solen och de börjar han bli lite mindre rädd för.
 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linnéa
skriven :

Låter som om ni har det bra.
Jag har bara en fråga, Hur är det med spindlar, har ni många sådana. Nu ska jag snart ge mig ut i snön, studiebesök på Saltemads campin idag, hade gärna bytt väder med er.
Ha det så bra. Hälsningar
Linnea

Svar: Jag har faktiskt inte sett så många spindlar, en liten igår men antog att den var ofarllig och "knäppte" bort den... Vi har många små ödlor runt huset, de är häftiga för de ändrar sig efter var de är så de smälter in bättre! Det är bara att boka flyg så står vi för bostad! Kram
C Smith

2 Linnéa
skriven :

Vem vet en dag kanske jag dyker upp.