smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Ängahagen

Jonathan och Jacob tar hand om Oscar. Vi vet inte hur många guldfiskar det finns i dammen , vi har sett fyra stycken. Igår var vi och hoppade i en hoppborg och lekte på en lekplats, det var på kvällen men vi kunde ändå bara ha shorts på oss. Sedan började det åska och Jonathan såg häftiga blixtrar! Idag säger mamma att vi  måste åka och handla mat men det är så tråkigt, hoppas vi slipper följa med.
Jag går i en klass som heter Delfinerna och jag måste ha hatt på mig hela tiden när vi är ute, det är för vi inte ska bränna oss i solen.  Det är väldigt varmt så vi måste dricka mycket vatten.  Min fröken Mrs Russak är snäll sedan har jag en extra fröken som heter Mrs Scott.
 
Hejdå från Jonathan och Jacob
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sharajo Martinsson
skriven :

Hej Cecilia! Jag och Lisbeth sitter och läser igenom din blogg. Det är så kul att se att det har gått bra för er!. Vi ser fram emot att följa din blogg så vi får se hur de går för er i Australien.
varma hälsningar från oss på Järnvägsgatan <3

Svar: Hej! Så kul att höra från er!!! Trots att det är bra här så skanar jag er allt! Både er och de boende med sina små egenheter...Ska skicka ett vykort som jag hoppas ni kan visa de boende som jag inte hann säga hejdå till riktigt, tiden försvann så fort men hade önskat att jag hunnit med ett par besök till..... Kram
C Smith