smithsdownunder.blogg.se

Nu flyttar vi till Narooma NSW och påbörjar ett nytt äventyr. Här vill vi dela med oss med våra upplevelser med nära, kära och ev okända! Den 28/1 2013 sticker vi!

Slö eftermiddag i solen

Jonathan spelade sin andra match idag och det gick bättre än första gången men det märks redan att en mamma som är väldigt aktiv i laget har sina "favo" spelare.... Tycker vi inte im! Jonathan har vl inte visat ännu att han är en talang men vad sjutton det ska vara roligt och inte tävling tävling tävling redan.  Jag och Monique gnällde lite i smyg på henne.Vår tränare var inte på plats, det är skollov här nu så han var väl ute på roligare äventyr, så vi hoppas det blir bättre när han är tillbaka! Annars funderade vi också på intensivträning under lovet ;)
 
Chris är ute och jobbar och vi har precis ätit lunch och nu leker pojkarna tillsammans ute på gräsmattan och jag funderar på om jag ska slappa eller packa.... Blir nog slappa! Lite senare i em ska vi till "klubben" för att fira em "kompis" till mig. Har bara träffat henne ett par gånger via Monique men hon bjöd mig till hennes middag i torsdags och udag firar hon på "klubben" så vi går dit en stund med en liten present och så får pojkarna leka samtidigt!
 
Kram kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: